SVAR

lina : hur många år är du ? hur många pojkvänner har du haft ? om du kan eller har gjort loppis någon gång ?
svar : jag är 12 nästan 13 , jag har bara haft 3 pojvänner , ja jag har gjort loppis och om ni vill så kan jag göra det ochså .
 
Anonym :  hej jag heter alicia och jag står som anonym för att jag har ingen hotmail . hurmånga följare skulle du vilja ha och hurmånga har du ? kan du göra någon loppis ?
svar : jag förstog inte rigtigt men om du frågar i instagram jag har skapat en ny för min forra blev hackad så niu har jag bara  88 eller så och jag vill ha nästan 2500 . ja jag kan göra en loppis om ni vill .
 
Ester : hur många bästisar har du ?
svar :jag har väl inga men jag har några bra vänner .
 
Judith : hej jag följer dig på instagram men du heter väl dilayla ? om du gör det varför heter du på instagram delaiiss ?
svar :  ja jag heter dilayla och jag heter delaiis  för det inne håller bokstäver som har mitt namn .
 
Rodsa : vilken ögon brynns penna andvänder du ?
svar : lite bronw från HM
 
Anonym : vad för fondation anverder du ? om du gör det vilken ? hur mycket kostar det ?
svar : jag vet inte ricktigt för fondation jag andvänder men den är inte så dyrt  och jag brukar köpa den i HM men i andra ställer ochså.
 
Alexandra : vilka är dina favorita afärer ? varför gillar du dem ?
svar : HM , ginatricot , bikbok , holister . för jag gillar vilken stil dem har .
 
Roberto : om du skulle önska dig något vad skulle du önska dig ? vilken mobil har du ? vilka godis äter du ? tränar du någon sport ?
svar: jag skulle önska mig en data mac bok pro / air och en samsung galaxy s2 eller iphone 4 , 4s  , jag har en samsung galaxy gio ( semst ) jag äter inte godis för man går upp i vikt men om jag skulle välja en då skulle jag välja choklad .
 
Alex : vilka blogg läser du ? kan du säga 3 av dina bästisar? vad heter din pojkvän ?  om du inte har varför har du inte ?
svar : jag läser www.claudiaelizabeth.blogg.se  och kiesis.blogg.se, jag har inga bästisar men om jag måste välja skulle säga  desi , chanelle och maria . jag har ingenpojkvän . för att jag måste plugga mycket och jag orkar inte ha någon för jag gjorde prisis slut med min förra .


Kommentarer
Din hamster...

Man går ju upp i vikt med allt man äter C:

Svar: Hej inte om man äter och tränar
Dilayla

2012-11-28 @ 16:05:53
URL: http://Www.fuq.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0